Volgers

zaterdag 4 november 2017

And the winner is... Trouwkaartje #4

Hallo blogmaatjes !

gelukkig maar ! Jullie zijn er door geraakt, door mijn kaartenreeksen... het is een mengelmoes geweest van serene witte trouwkaartjes, en een kleurrijke gekte van Halloween ! Haha !

Het laatste trouwkaartje dat ik heb gemaakt voor mijn collega is eigenlijk mijn eerste ideetje geweest dat ik had om als trouwkaartje te maken, én het werd ook gekozen als favoriet door mijn collega's. Zo zie je maar, blijkbaar heb ik dan toch redelijk zicht op hun 'smaak'... Hihi !


Dit was trouwens ook mijn favoriet én die van mijn man.

En dit kaartje laat ik dan ook weer mee doen bij de challenge bij De Egel #44 Thema 'trouwen - samenwonen - jubileum'

En hier zijn mijn vier kaartjes nog eens samen :

Groetjes, Gina



6 opmerkingen:

  1. Prachtig is dit trouwkaartje Gina....maar wat ben jij lekker creatief bezig...ik heb op die paar dagen zoveel moois gemist...pachtige creaties allemaal
    en super leuke voor je dat je designer mag zijn bij bugaboo....Ik heb gisteren toevallig een aantal stempeltjes uitgekozen en gedownload die ik gewonnen had
    Dus ga mischien ook wel een keertje meedoen..
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo liebe Gina,
    wunderschöne Hochzeitskarten hast du gestaltet. Auch die Karte für Bugaboo finde ich genial. ich gratuliere dir zum Gastdesign. Deine Werke sind immer etwas besonderes. Ich schaffe es nicht mehr jedes zu kommentieren. Bei dem Tempo komme ich einfach nicht mehr mit.
    Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gezellig dat je meedoet met onze 'samenwonen/trouwen' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is ook weer een bijzonder mooi kaartje en wat een leuke set van vier heb je gemaakt zeg. Erg leuk gedaan, heel verschillend ook.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Gina, think Google took me off your follower's list as I had to re follow you just now. LOVE this very creative card/s, amazing.x[aNNie]🎄

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoe je het hart verwerkt het, dat is om te onthouden. Fijn dat je met de uitging van de Egel meedoet. Groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen